Regulamin Home Skin
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
DANE ADMINISTRATORA DANYCH
Administrator Danych: Home Skin
Adres: ul. Leśna 17b, 05-270 Marki
NIP: 9211826486
REGON: 383721317
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
Kontakt: iodo@homeskin.pl
CEL PRZETWARZANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu:
-
Realizacji usług przez Home Skin na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO.
-
Wykonywania badań statystycznych na podstawie obowiązujących przepisów prawnych.
-
Prowadzenie rozliczeń finansowych, podatkowych i archiwizacji tych danych w związku z ustawą o rachunkowości, realizacji praw Pacjenta wynikających bezpośrednio z RODO na podstawie art. 6 ust.1 lit c RODO.
-
Prowadzenia działań w celach marketingowych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
-
Kontaktu telefonicznego w sprawie wizyty, w przypadku, gdy wyrażą Państwo na to zgodę.
PRAWNIE UZASADNIONE INTERESY REALIZOWANE PRZEZ ADMINISTRATORA
Podstawa prawna przetwarzania danych Pacjenta to również uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych w związku z art.6 ust. 1 lit. f RODO polegający na:
-
Dochodzeniu roszczeń, obronie przed roszczeniami i obsługą reklamacji.
-
Zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny.
INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami przetwarzanych przez nas danych osobowych mogą być podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, takie jak:
-
Osoby wykonujące zawód medyczny, w celu ochrony zdrowia, udzielania oraz zarządzania udzielaniem świadczeń zdrowotnych.
-
Towarzystwa ubezpieczeniowe za zgodą pacjenta.
-
Organy władzy publicznej uprawnione do pozyskania danych Pacjenta w związku z prowadzonym postępowaniem.
-
Podmioty upoważnione przez Pacjenta.
-
Upoważnieni pracownicy Administratora Danych.
-
Biuro Rachunkowe.
-
Dostawca oprogramowania do prowadzenia dokumentacji medycznej.
-
Podmioty przetwarzające na podstawie zawartej umowy.
OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane Osobowe będą przetwarzane przez okres:
-
W zakresie danych służących do dochodzenia roszczeń.
-
W zakresie księgowości i rozliczeń podatkowych – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego w którym powstał obowiązek podatkowy.
-
W związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym przez 30 dni.
-
W zakresie przetwarzania danych na podstawie zgody – do wycofania tej zgody.
-
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, ale niezbędna do poprawnej realizacji Umowy. Pacjentowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
PRAWA PACJENTA, KTÓREGO DANE DOTYCZĄ
-
Prawo dostępu do danych osobowych.
-
Prawo do sprostowania swoich danych osobowych.
-
Prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
-
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
-
Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na podstawie wydanej uprzednio przez Państwa zgody.
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dane osobowe podawane obowiązkowo:
-
Imię i nazwisko
-
PESEL
-
Data urodzenia
-
Adres zamieszkania
Dane przetwarzane dobrowolnie:
-
Numer telefonu
-
Adres e-mail
-
Brak podania na etapie rejestracji lub na etapie późniejszym danych osobowych dobrowolnych uniemożliwi Państwu skorzystanie z prawa do uzyskania dokumentacji medycznej w formie elektronicznej.