top of page

Regulamin Home Skin

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 
DANE ADMINISTRATORA DANYCH

 

Administrator Danych: Home Skin
Adres: ul. Leśna 17b, 05-270 Marki
NIP: 9211826486
REGON: 383721317
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
Kontakt: iodo@homeskin.pl

 
CEL PRZETWARZANIA DANYCH

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu:

  • Realizacji usług przez Home Skin na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO.

  • Wykonywania badań statystycznych na podstawie obowiązujących przepisów prawnych.

  • Prowadzenie rozliczeń finansowych, podatkowych i archiwizacji tych danych w związku z ustawą o rachunkowości, realizacji praw Pacjenta wynikających bezpośrednio z RODO na podstawie art. 6 ust.1 lit c RODO.

  • Prowadzenia działań w celach marketingowych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

  • Kontaktu telefonicznego w sprawie wizyty, w przypadku, gdy wyrażą Państwo na to zgodę.

 
PRAWNIE UZASADNIONE INTERESY REALIZOWANE PRZEZ ADMINISTRATORA

Podstawa prawna przetwarzania danych Pacjenta to również uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych w związku z art.6 ust. 1 lit. f RODO polegający na:

  • Dochodzeniu roszczeń, obronie przed roszczeniami i obsługą reklamacji.

  • Zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny.

 
INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH

Odbiorcami przetwarzanych przez nas danych osobowych mogą być podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, takie jak:

  • Osoby wykonujące zawód medyczny, w celu ochrony zdrowia, udzielania oraz zarządzania udzielaniem świadczeń zdrowotnych.

  • Towarzystwa ubezpieczeniowe za zgodą pacjenta.

  • Organy władzy publicznej uprawnione do pozyskania danych Pacjenta w związku z prowadzonym postępowaniem.

  • Podmioty upoważnione przez Pacjenta.

  • Upoważnieni pracownicy Administratora Danych.

  • Biuro Rachunkowe.

  • Dostawca oprogramowania do prowadzenia dokumentacji medycznej.

  • Podmioty przetwarzające na podstawie zawartej umowy.

OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane Osobowe będą przetwarzane przez okres:

  • W zakresie danych służących do dochodzenia roszczeń.

  • W zakresie księgowości i rozliczeń podatkowych – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego w którym powstał obowiązek podatkowy.

  • W związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym przez 30 dni.

  • W zakresie przetwarzania danych na podstawie zgody – do wycofania tej zgody.

  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, ale niezbędna do poprawnej realizacji Umowy. Pacjentowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

PRAWA PACJENTA, KTÓREGO DANE DOTYCZĄ
  • Prawo dostępu do danych osobowych.

  • Prawo do sprostowania swoich danych osobowych.

  • Prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

  • Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na podstawie wydanej uprzednio przez Państwa zgody.

  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dane osobowe podawane obowiązkowo:

  • Imię i nazwisko

  • PESEL

  • Data urodzenia

  • Adres zamieszkania

Dane przetwarzane dobrowolnie:

  • Numer telefonu

  • Adres e-mail

  •  

Brak podania na etapie rejestracji lub na etapie późniejszym danych osobowych dobrowolnych uniemożliwi Państwu skorzystanie z prawa do uzyskania dokumentacji medycznej w formie elektronicznej.

bottom of page